.865 "OCH JA BAH OCH HON BAH!"

"O ja bah; Va jag trodde ja va jättesnäll o så här!"
"..."

Några minuter senare;

"O sen kom ja på efter nåra minuter att ja bah hade headset på o ja bah...!"
"..."

Seriöst. Alldelens för högt och alldelens för mycket. Varför kan inte min syster stänga in sig någonstans och prata normalt, i lagom hög ton och med normalt tonläge och inte som att hon är i målbrottet. Snart kommer jag att slå sönder någonting eller vandra till Persön.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Jag lider med dig, verkligen. Igår stod jag i provrummet inne på bikbok och bredvid mig hörde jag en tjej som pratade i telefonen, runt 13 var hon, med världens hemskaste fejkstockholmska dialekt och avslutade samtalet med "Okej puss puss älskar dig, pussljud pussljud pussljud pussljud ".

2009-07-25 @ 15:00:17
Fangirlsquel av: Jonna

Neej, varför blev det fetstil och inte stjärnor :( *

2009-07-25 @ 15:00:52

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0