.845 Absence

För det första; Jag är inte död, om någon undrade.

För det andra; Jag varit frånvarande.

Jag har varit väldigt frånvarande, inte bara i helgen, känner jag... Har varit på Wano-con, Norrbottens första(?) manga konvent. Cosplayade Yuki, men det finns än så länge inga bilder av det i min ägo. Hann dock bara vara där igår då jag använde idag till att göra klart min matteuppgift som ska in imorgon.

*sigh*

Har även packat de första flyttlådorna. Nu är allting på riktigt. Om några månader så bor jag inte längre i Råneå ;_; Eller så ledsen är jag väl inte över det, men däremot så känns det sådär att inte längre bo med föräldrarna sju dagar i veckan. Håller jag på bli vuxen? Allting känns läskigt.

Hitintills har vinterkläder och böcker åkt ner i lådorna. Plus filmer. Och pysselsaker. Vilket kändes idiotiskt så jag kommer nog plocka upp endel.

Städade HELA dagen idag då mäklaren skulle komma och kolla på huset. Och jag känner att jag inte vill flytta. Det är ett alldelens för stort steg för att jag inte ska få förbereda mig i minst ett halvår. Och sen kommer det och smäller mig i ansiktet med ynka tre månader. Usch på allting.

Jag vill ju bo kvar (om man bortser från att jag bor i äckel-byslashstad).

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0