.846 Död, EgonÄlskarHåret och Leto:sarna

Gya *gurgelgurgel*

Okej, nu är jag officielt död. Faktiskt. Nej, ärligt talat så är det väldigt skönt att sova ut äntlige~n. Fast å andra sidan så stördes min sömn av en viss Egon (som inte kom och knackade på min dörr -.-'). Ärligt talat var drömmen alldelens för skum och vissa delar är lite väl genanta att skriva om. Däremot kan jag nämna lite av den x3

Erika och Tim var med i drömmen. Tims hår kan dock inte bestämma sig för om det ska vara blont eller brunt och byter därmed färg lite då och då x3 Sen så smyger jag och Jonna runt i ett bostadsområde och helt plötsligt så inser vi att Egon minsann bor där så vi försöker smyga iväg, men när vi hoppar ner i diket så dyker han och håret upp bredvid oss och pratar med varandra om att "det är väldigt läskigt när folk följer efter en hem, som Jonna" och Jonna svarar surt att det "inte är lika äckligt som snus och ciggaretter och det är ju ett hotell ni bor på!" och Egon svarar där "men det är ju studenten och vi ville vila upp oss!" (och här kan man gärna fylla i med misstankar om vad Egon och Håret gjorde på ett hotell ensamma under en natt x3).

Sen drömde jag att jag helt plötsligt var hemma och höll på fika när Jared och Shannon (Leto, duh) kommer och hälsar på helt random. Jag kommer på, smart som jag är, att ingen av mina vänner var där så jag måste ha BEVIS! Foton och autograf. Det vågade ajg inte fråga om förrens de skulle precis åka och då hade jag fått söka runt som en galning efter mina 30stm skivor som jag inte har egetnligen hade packat ner.

När jag sen vaknade av att Sofia ringde mig och lyckats kliva upp ur sängen trots avdomnad arm som inte kunde användas som stöd så blev jag smått besviken över att det bara var en dröm. Fast det hade blivit klassat som en händelse som bara skulle kunna hända om jorden sedan gick under annars. För Jared Leto kan ju inte komma och hälsa på mig.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0