.848 E~nsa~m

Och återigen har jag hamnat i tankebanan att "vad mysigt det där paret har det, de ser så söta ut tillsammans, åh, jag vill också ha det så, åh, jag vill ha en pojkvän, tänk vad vi skulle kunna ligga och mysa i en säng tillsammans och inte göra någonting, varför har inte jag någon pojkvän, åh, jag är så e~nsa~m, jag borde krypa in under en sten och sluta tänka". Vilket är ungefär precis vad jag borde sluta göra.
Inte blir det bättre heller av att skriva på Romeo. Antingen är de söta som fan eller så sitter jag och tänker på när de är söta som fan och undrar varför man inte kan zappa in personer i verkligheten som finns i fantasin. För Mikael skulle vara en alldelens perfekt person att ligga där i sängen och mysa med. Eller Viktor för den delen, för han verkar vara så snäll mot Kain hela tiden. Men icke sa Nicke. Så kan man ju inte ha det, för det skulle ju bara vara alldelens underbart. Man måste ha lite balans här i livet, som Sofia säger väldans ofta nu förtiden. Nu när jag har sommarlov och härligt och massa underbara vänner att vara med, då kan jag ju inte gå och förvänta mig att jag ska få ha en pojkvän också. Förresten skulle det bara vara elakt mot alla de där vännerna, som jag inte kommer vara med för att jag kommer sitta och mysa med en pojkvän. Nej, man får nog inte ha allting, för det måste finnas någon slags balans.
Fast samtidigt håller jag mer på karma än balans. Fast karma är en slags balans, men utöver en längre tidsperiod. Nåväl. Balans som jag fattat av Sofia är att man får lite av det goda och lite av det dåliga. Men då är ju Linda undantaget som bekräftar regeln och eftersom jag varken gillar eller förstår det uttrycket så gillar jag inte heller att tillämpa det och då föredrar jag att säga K-A-R-M-A. Linda måste ha varit riktigt snäll i sitt förra liv, med tanke på hur bra det går för henne just nu. Det eller så har vi Sofias förklaring B-A-L-A-N-S och då verkar det som att Linda kommer få en STOR smäll senare i livet och det vill vi inte. För jag tycker hon har det alldelens ordentligt bra just nu. Så jag håller nog hellre på karma; Gör bra och du får det bra.

Nåväl, jag ska sluta rabbla rappakalja nu. Skriva lite på Romeo tänkte jag. Om jag inte ska sova istället, klockan är ju trots allt nästan kvart i ett på natten.

Jag måste bara säga att jag gaddade Mikael(i Romeo)s pekfinger igår när jag ritade honom. Och jag diggar betydelsen av tatueringen. MOS 4:24, rad 15. Nåväl, det blir väl en sån där intern sak.

Godnatt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Den RIKTIGA David

Så fort du typ slutat hypa över den där pojkvänsgrejen, lillhjärtat, tror jag du inte kommer ha några problem alls med att få en trevlig pojk.



Fast det brukar vara mer att man vill vara ihop med någon för att man tycker om dem alot istället för att vilja vara ihop med någon bara för att man vill vara ihop med någon <<

2009-06-14 @ 15:58:30
Fangirlsquel av: Sofia

Vem är Viktor??

2009-06-14 @ 16:36:36
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0