.849 KNUGON O_O

AND KNUGON IS BACK!

Jag fick höra i fredags av Sofia att Snygg-Knut är tillbaka vilket gjorde att jag satt och förbannade mig själv över att jag inte följt med och kollat in studentarna i alla fall mer eller mindre hela dagen. Men det var det försent att göra någonting åt. Så jag satt på studentfirande några timmar senare, utomhus och försökte undvika att bli alltför myggbiten - jag hoppades även innerligt att det inte skulle bli en pinsam stund för att mor min bestämt sig för att säga "jamen (namn på barndomsvän till moi et student) du har väl en lägenhet/ska skaffa lägenhet snart? Då kan ju AMANDA bo med DIG!" samtidigt som hon tycker att det låter som en jättebra idé. Hon sa det inte där, men hon gjorde det däremot när vi satt i bilen på väg hem.

Mamma: "Amanda, (namn på person) bor ju i en egen lägenhet, honom kan du ju flytta in hos!"
Amanda: "MAMMA! Jag VISSTE att du skulle säga så någon gång ikväll!"

Nu vek jag från ämnet.

Knugon. Aka: KnutxEgon. Jag satt hemma, fridfull i mitt rum och satt faktiskt inte kommer jag på nu, utan låg i min säng och myste med Wille som för en gångs skull inte försökte att smita ifrån utan låg och sov så fridfullt. Då dyker 'You're a God' upp som nästa låt i iTunes-listan och jag börjar instant (jag har umgåtts med Simon och David för mycket) tänka på novellerna jag skrev i ettan om Knugon. Och var bara tvungen att sätta mig ner och skriva om när Knut kommer till studenten och Egon blir skitarg för att de inte har setts på ett halvår och sen ska jag inte avslöja för mycket x3

Så nu sitter jag och skriver på Knugon igen :'3

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0