.851 Till Jonna?

Nu är det så här att trots att Jonna skrev i sitt sms att man skulle svara tidigt så har jag inte gjort det för jag trodde ändå att jag inte skulle kunna komma. Men nu råkar det vara så att det går en buss imorgon kring åtta (på morgonen ;_;) från något ställe i närheten av där min farmor bor och om jag inte är helt ute och cyklar så får jag åka med den och då är jag i boden kring tolv (woohoo, fyra timmar buss >3>). Då är ju problemet det att jag måste ha någon som hämtar mig och kör mig till Jonna från medborgarplatsen i Boden.

Men jag tänkte faktiskt ringa henne senare och höra om det, så Jonna får ta och vänta sig ett samtal ifrån mig.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0