.853 The Dark Knight

Igår köpte jag en väldigt fin film och igår såg jag på en väldigt fin film. Dessa två fina filmer är egentligen samma film, vilket gör den dubbelt så fin. Sen blir det så mycket mer awesume när det var en double-disc special edition och att jag lyckades få den för endast nittionio riksdaler.

Denna film heter The Dark Knight och är nog min nya favoritfilm. (Om det råkar bli så att någon som läser det råkar vara en helt ny läsare och tror att det var första gången jag såg den kan jag meddela att det är fel.)


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: felicia

cool blogg :)

sv: Jag ser vart du kommer ifrån, och jag håller med! :P Klart att hon kommer få roller, men inte alla. Men jag tycker inte hon ska skaffa fler nu, det är inte snyggt med för många :)

My opinion



ha det bra, puss

2009-06-22 @ 14:18:54
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/
Fangirlsquel av: Linda

Jag bor på 34 harvist rd nära Queen's Park. Nä, jag åker hem den 17e

2009-06-24 @ 21:16:12
Fangirlsquel av: Linda

Det bästa vore om du kom på en helg, för då har jag inga castings. Men inte sista helgen, för då kommer mamma och pappa.

2009-06-25 @ 14:50:00

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0