.854 Gör ingenting

Jag vet att jag skriver så sällan här nu förtiden. Jag måste ju skylla på att det är sommarlov och att mina lov brukar spenderas med att inte göra någonting speciellt, vilket resulterar i att jag inte heller har någonting att skriva på denna blogg.

Just nu har jag precis kommit in från den stekande solen - jag tror det har något att göra med att jag läste i Illustrerad Vetenskap att lätt solbruna (normalt bleka) människor anses vara attraktivare - och smaskar på en iskall isglass samtidigt som jag lyssnar på 'Getting away with murder'. Mums. Till glassen alltså.

Nix, nu ska jag faktiskt ta och vattna mina blommor. Som tydligen behöver vatten, pah.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Yaay, efter 2 varv med riktig brun utan sol och ett varv med sån där lätt brun utan sol-lotion är jag äntligen hudfärgad (innan: likblek), så jag är alltså attraktiv nu? :D

2009-06-26 @ 18:25:47

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0