.858 Dagens outfit?

EFTERSOM att datorn var bög, eller jag menar... någonting väldigt dåligt... som en dator som inte gör som man vill och tydligen inte publicerade inlägget jag skrev igår så skiter vi i att skriva om det. I vilket fall som helst så var det en massa journalister där (tyvärr, så jag kan mycket möjligt hamnat på någon bild i nsd eller kuriren ;_;) och dessutom kom det en lexus och hälsade på. Och en pojke som Jonna tycker är söt, hon vet vem ;D

I alla fall...

Jag tänkte att ni kanske ville se hur fin jag är på jobbet (jag måste ju umgås med en massa människor och man vet ju aldrig vem som kan komma). Så här kommer dagens outfit (för första gången på evigheter):




Ni får ursäkta att ajg ser så surmulen ut, men det är jobbigt att cykla fem kilometer i kjol ;_;


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Där = jobbet?

2009-07-01 @ 19:26:20
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Den RIKTIGA David

Asså gud, den där toppen SÅ framhäver dina höfter!

2009-07-04 @ 00:54:57

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0