.707

Här sitter jag och tuggar sönder min tandborste för att jag ska gå och lägga mig i min jättestora fina dubbelsäng och ha jättemycket inspiration och skriva på Romeo (samt någon random konstig novell om en kille som är precis som jag och lite annat folk, David kommer hata mig för det x3).

Appropå DAVID, jag tycker alla bögar ska läsa hans blogg, för han är bög (som han själv skulle säga). http://dinforfader.blogg.se Layouten är jobbig, jag vet, Linda hade den tidigare. Jag tror jag ska vara snäll och ge honom någon Bruce Lee sak istället för att jag ska orka fortsätta läsa hans inlägg.

Nåväl, nu måste jag gå och spotta. Ha en trevlig natt.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: David

Bah, jag är lika mycket bög som du är från chile. Eller lika mycket som gnåmen inte är en gnåm... och han är JÄVLIGT gnåm.

2009-03-21 @ 22:01:25

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0