.711 Get out of MY head

Jag blir knäpp. Jag blir KNÄPP! Jag står inte ut med att tänka på honom hela tiden, vad jag än gör. Glöm vad Erika sa om "Apropå äpplen... *insert guy name here*" det här tar priset. Det är värre än att ha en låt på hjärnan som man absolut absolut hatar. Någonting som man inte står ut med. Jag står inte ut med att tänka på honom hela tiden. Jag har ingen vettig anledning att göra det!


Jag menar; Kom igen! Vad har han gjort som är så awesume? Inget. Han är inte jättesnygg och han har inte någon otrolig aura kring sig som bara strålar sexappeal eller någonting. Bara ett par helt raka ögonbryn och... och... ingenting annat!


Vad jag än gör så dyker han upp i mina tankar. De enda gångerna som jag inte tänker på honom är i skolan, när mina klasskompisar lyckas få mig på andra tankar, men knappt får jag vara ifred då heller, utan att han dyker upp. Det känns som att han måste vara någon som jag inbillat mig, eftersom jag tänker på honom lika mycket som... jag vet inte, som jag tänker på Emil eller Sebastian i Romeo. Eller hur det var förut med dem, snarare. Nu har jag inte tid att tänka på dem när jag springer runt och tänker på Edward mer eller mindre hela tiden.


Jag är arg på honom. Men jag har ingen anledning att vara arg på honom. Han har inte gjort någonting. Absolut ingenting. Okej, han kan ha stirrat på mig, men om jag inte hade varit en sådan person så att jag blir besatt av någonting så fort som jag inte kan komma på varför så hade han varit bortglömd för länge sedan. För månader sedan!

Men ändå så är han där och manipulerar mig på något sätt. Och jag kan inte få bort honom. Inte på något sätt. Och hur mycket jag än vill vråla eller slå omkring mig eller hoppa ner från en tolv våningar hög byggnad så gör jag inte det. Det skulle bekräfta att jag inte kan få honom ur huvudet.


Nej, jag är ju inte förälskad i honom, inte på långa vägar. Men om jag hade varit det, så hade det varit enklare att förstå - och acceptera - att jag inte kan sluta tänka på honom. Nu kan jag bara inte sluta tänka på honom. Utan anledning. Han bara är där och... vill inte försvinna.


Jävla ------! Kan du inte bara sluta stirra eller åtminstånde göra någonting konstruktivt? Så att jag kan få dig ur mitt jävla huvud?


Fuck off.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Jag kan tyvärr inte hitta nån lösning på ditt problem.. än i alla fall. Men du ska veta att jag tänker så det knakar.

2009-03-22 @ 10:41:57

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0