.712

Nu ska jag försöka sluta tänka på Edward. Som Sofia sa; "Men herregud människa nånting måste du ju kunna göra så han hoppar ut ur ditt huvud för en kväll? Hur kan han ha en sån makt över dig? O.o" Nej, jag tänker inte låta honom styra över mitt huvud.

Så för att göra det mycket enklare tänkte jag informera er om allt det jag glömde informera er om igår x3
Det var ju som sagt fredag igår. Mycket fint väder var det också. I alla fall fram tills efter lunch någon gång då solen gick i idé resten av dagen bakom en massa gråa moln. Kring ett köppte jag mina nya kjolar, de flesta av dem alldelens rutiga och väldigt fina som jag kan springa runt och leka att jag har en skoluniform i, för det har jag velat ha sedan mellanstadiet :'3
Efter det så gick jag runt på stan i en fem minuter, vilket innebär att jag gick in på Smedjan och provade alla kjolar så att de passade och sedan gick till busstationen. På väg dit så upptäckte jag att jag var lite småhungrig för det hade varit gröt till lunch och jag gillar inte gröt, i alla fall inte risgrynsgröt. Så jag tänkte att jag misann skulle unna mig själv en varmkorv på Pressbyrån eftersom jag hade pengar också.
Och med det sagt ska jag nu avslöja för omvärlden hur man får syn på PB-killen på pressbyrån; Man tänker att man är hungrig och planerar att köpa en korv. Helt vattentätt, bulletproof. Då är han garanterat där. Jag har inte en gång sedan jag upptäckt att det jobbar en väldigt söt pojke där (han) kunnat köpa en varmkorv när jag velat ha en, för att han är där och står i kassan.
Visserligen stod han inte i kassan igår, men däremot stod han och höll på ställa upp drickor på hyllorna och böjde sig fram väldigt fin och så var hans rumpa väldigt mycket ivägen för mig när jag skulle ta en dricka och dessutom väldigt inbjudande att nypa eller smälla till. Det gör jag dock bara på människor jag känner. Jag hann dock registrera att hans kalsonger (som stack upp en fem centimeter ovanför byxlinningen) var persiko-/orangefärgade och med prickar i fina mönster. Tror jag. Jag blev lite distraherad av att jag faktiskt kunde se nedre delen av hans rygg och var tvungen att tränga mig förbi honom och att han hade klippt sig och... ja.

OCH!

För att inte glömma; Jag har gett en tjej ett odödligt möte med mig. Kommer någon ihåg att jag berättade att det gick ett rykte i Kyrkbyn (där jag bodde för... nio år sedan) att jag dog när jag blev påkörd? Tja, jag träffade då min kompis kusin, som jag var kompis med där i Kyrkbyn. Och hon trodde som sagt att jag var död.

...

Jag misstänker att hon kanske tror att jag lever nu i alla fall x3 Kan vara därför Lindas pappa och en massa annat folk inte känner igen mig längre. För att de tror att jag har dött alltså.

Well, bye~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0