.715

Programmeringsprov, viljan efter att ha en pojkvän. Läsa gamla skisser till noveller och nerladdning av musik (schh...). En massa saker flyger igenom mitt huvud just nu, men mest av allt så sitter jag egentligen bara och ser ner på min hand. På det lilla hjärta och spader som jag har ritat dit idag.

Jag förstår att alla känner sig så grymt sugna på att läsa vad jag saknar för någonting.
Det jag saknar är Romeo. Min alldelens egna Romeo. Tänk om den redan var skriven. Tänk om. Då hade jag bara behövt läsa den. Läsa den och älska den. Men å andra sidan så skulle det inte längre vara min, bara min, skapelse. Det skulle vara någon annans. Ungefär som allt det där andra jag vill ha som är någon annans egentligen.

Så nu tror jag att jag tänkte krypa ner i min säng och bara sova. Och kolla på modellpojkar. Och fundera ut vad fan jag skulle säga till Asymetiska killen om jag nu någonsin skulle få för mig att prata med honom och fråga om han vill ta en fika med mig. Vilket jag aldrig skulle göra.

Imorgon ska ni få se vilka söta pojkar jag har hittat på Mikas.se. Och kanske till och med den där lilla lilla bilden som jag har på Linads pappa på min bärbara dator. Fast det är nog inte en sådan bra idé egentligen x3

Nåväl, jag skriver på Romeo, läser till provet och försöker glömma allt vad det heter att ha en pojkvän. Det överlåter jag nog till Linda och Erika, för de verkar vara så bra på det där.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0