.717 Trött till förmån för pluggande?

Haah~

Jag känner mig måttligt pigg. Igår blev det till att plugga programmering som sagt. Samt leta upp Lindas pappa i skolkatalogen. Vilket blev till stor del en nackdel för pluggandet, vilket resulterade i att jag fick sitta och läsa igenom trettio sidor på bussen idag, vilket inte gick så bra. Jag var väldigt trött och kunde knappt hålla ögonen öppna, det brukar bli så när jag ska läsa någonting viktigt på morgonen.

Nåväl, nu finns det inte så mycket mer pluggande jag kan göra. Det jag kan kan jag och det jag inte kan, tja, det lär jag inte kunna smälla in i huvudet på tio minuter heller. Skönt att jag har klarat av det här provet om fyrtio minuter i alla fall :D

Hoppas Linda kommer nu snart bara, jag känner mig väldigt mobbad som sitter här helt ensam och inte gör någonting annat än att skriva på min blogg.

Min nya Organic Cotton tee är för övrigt väldigt mysig att ha på sig. Och väldigt snygg också, jag gillar den gula färgen faktiskt. Jag kan ta en bild på den senare och lägga upp bild på den när jag kommer hem (kring fem-sex tiden idag).

Ah well, nu ska jag väl ta och göra någonting annat så att jag inte bara sitter och ordspyr fram någonting så är så otroligt irrelevant att ni kommer spy upp det mål ni senast åt. För mig blir det gårdagens middag, eftersom jag inte hann äta någon frukost idag ;_; Jag får köpa en frukt i Gesällen eller något senare x3

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0