.719 Today is a happy day

Jag fick VG (+ tror jag) på programmeringsprovet, wiee~ Jag har börjat experimentera med färger (på papper, i håret visste ni redan x3) på bilden och även om hon inte hade hunnit bränna min skulptur så är jag nyappi! Och jag har återigen haft tid att läsa manga ur böcker och inte bara enstaka kapitel på internet och House går ikväll~

Livet är sig åter likt igen. Förutom alla nya människor, det vill säga :D

Jag tänkte bara påpeka att DBSK (aka; TVXQ) är ett mycket bra band. Jag älskar bra koreograferade danser - speciellt när det är många dansare som är extremt synkade. Sen när det är söta koreaner som dansar är det ju också ett litet plus x3 (Måste jag nämna att jag tycker att Hero är sötast? Han är nere i mitten, för dem som inte visste och undrade.)


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0