.723 Productive

Jag känner att jag har varit en aning oproduktiv idag faktiskt. På svenskan satt Lena bara och pratade medans jag åt choklad och läste Fushigi Yuugi (den är awesome) och på engelskan var det mer eller mindre likadant. På matten tycker jag att jag var produktiv, om hemliga agenten Kent tycker det också, det återstår väl att se. Typ aldrig någonsin. Men jag tycker att jag gjorde en jättefin bild i alla fall! Som ni ska få se om scannern vill funka...

YES! Sieg hail! (Döda mig icke, ni vet hur jag är, så stäng inte ner mig ;_;)

Here you go;

 <---- Skall ses i full storlek, så klicka gärna på bilden om ni känner för det? :'3

I villket fall som helst så fick jag en superawesome idé av den här bilden, att göra en seriestrip, men eftersom det tar tid så återkommer jag med den i ett senare inlägg. Okidoki?

Byebye ♥

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0