.729 Upp och ner?

Här blev det en massa krångel! Sofias tävling börjar två timmar försent. Hon får visserligen ta sig därifrån så att vi kommer till Jonna vid den ungefärliga utsagda tiden, men å andra sidan så måste hon bli hämtad och det blir eventuellt att jag inte kan åka med dem. Hoppas hoppas hoppas.

Detta var ju lite krångligt. Jag skulle ha åkt med ett-bussen istället, så hade jag inte behövt oroa mig över att jag inte kanske kan åka med dem, utan måste åka buss. Kyaa, jag vet ju inte var jag ska kliva av om jag måste åka buss till Jonna >_<

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Om du åker 29:an kan jag stå vid busshållplatsen så att bussen stannar :)

2009-03-28 @ 13:53:42

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0