.730 Dagen före dagen efter

Helgen har varit allmänt awesome.

Det började lite pinsamt med att jag skulle åka med Sofias pappa (och bara han) och hämta Sofia i Älvsbyn. Normalt hade det bara varit den vanliga pinsamma tystnaden, men nu blev jag också så extremt trött så det var inte sant. Så jag satt och försökte att inte somna, samtidigt som jag otroligt gärna ville blunda.

Efter två timmars bilresa för min del så var vi framme hos Jonna och vi började nästan direkt laga tacosen. Sen åt vi den såklart. Innan vi började springa runt och färga mitt hår, samt halva mitt ansikte och det mesta av min nacke och hals (ansiktet, halsen och nacken var en olycka, faktiskt). Men nu är allting jättebra och jättefint och svart och jag har inte längre någon ful utväxt.

Sen inträffade Earth Hour och Vickan kom till Jonnis och vi samlades kring köksbordet med levande ljus och satt och pratade massa flum. Samt att jag och Linda anlitades av Vickan att modella hennes slutprojekt nästa termin. Både fotografier och på catwalk. Isch, jag hoppas att jag inte gör bort mig totalt då.

Nåväl, när Earth Hour var över så slog vi oss ner i deras bio-rum och lirade Guitar Hero i x-antal timmar (och jag fick bara spela The Kill fem gånger, max sju) innan Vickan stack hem och vi såg på Patrick 1,5. Flickorna fick höra mig squela "KAN HAN INTE SLUTA VARA SÅ SÖT HELA TIDEN!" ett antal gånger. Vi blev arga på Göran som blev tillsammans med Sven sen.

Sen lirade vi lite mer Guitar Hero innan vi nattade oss själva.

Idag; Frukost, Guitar Hero och gå till bussen. Stan, köpa hörlurar, tuschpennor och ett litet mål på Max. För Max har så god mat och dessutom 13 av 13 möjliga miljöpoäng enligt någon Miljötidnings miljöundersökning på snabbmatsställen.

Och nu är jag hemma och skriva på Romeo. Kanske måla en fin bild.

Sayonara~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Det är bra att du tar avsked av ditt gamla liv, med att äta på Max. För imorrn ingår du i min pakt om att sluta käka onyttigheter ;)

2009-03-29 @ 20:00:35

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0