.732 Alice 19th

Eftersom jag inte tänker, eller kan för den delen, låta Sofia läsa Fushigi Yuugi Genbu Kaiden (det vore smärtsamt för henne att inte få veta fortsättningen efter ett år, det är nog illa att alla andra fans måste stå ut med det) så tänkte försöka få henne att läsa Alice 19th. Jonna och Linda med för den delen.

Jag tror nog båda kan stå ut med hur det slutar faktiskt. Plus att det finns en massa söta killar med i den. Kyou och Frey (stavas även Furei och Furey, enligt vissa översättare). Frey är född i Norge, men hans namn låter mer som att han egentligen är tysk.

Det är ju ett litet plus att serien inte är så lång heller, ungefär lika lång som Absolute Boyfriend, bara en bok till tror jag.

Godnatt alla fina läsare <3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

Ååh jag måste läsa absolute boyfriend igen, vart läser man den nu igen? :)

2009-03-30 @ 20:59:33

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0