.734 Aggro

Jag är muy arg på Linda just nu. Eller inte muy, men ganska i alla fall. För det var elakt av henne att missa bussen, bara så att hon råkade få en helt ledig dag och jag nu får sitta ensam och ha programmering. Jag gillar inte programmering alls. Usch, fy, TRÅKIGT!

Ajdå, kanske måste öppna programmet i fall våran lärare bestämmer sig för att kolla in vad jag håller på mig... >_> Isch, nu kom han.

I alla fall; Linda, jag är arg på dig!

Nåväl, jag får väl helt enkelt sitta och fixa till min fin-fina sida till mitt rollspelsprojekt, så att folk kan kolla vad fan det är jag tänker tvinga dem att vara med på. David, Simon och Erika är i alla fall med på det hitintills. Tim också.

Well, ny ska jag programmera *hostharkel* See ya~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0