.735 Klänningar och glasyr

Igår var jag och Linda och provade balklänningar på Briar Rose och numer vet jag vilken modell jag vill ha, samt vilken färg jag ABSOLUT INTE ska ha. Och anledningen till att jag kollar klänningar nu (ifall någon tycker jag är knäpp som fixar det ett år innan) är dels för att det är enklare och mer ekonomiskt att inte köpa allt på en gång och dels för att jag faktiskt inte ska köpa en färdig klänning, utan låta sy upp en. Eller låta och låta, det låter som att jag ska gå till någon sömmerska och betala henne dyra pengar för att få en unik klänning. Det ska jag visst inte, min mormor skall sy min klänning. Och hon är sömmerska om någon undrade. Eller var i alla fall.

Dessa är exempel på vad jag tänkt mig:



Nåväl.

Sen tänkte jag väl bara nämna att jag mötte Edward utanför Kulturens Hus idag och han skrämde nästan livet ur mig. Skitläskigt. Och så glaserade jag mitt huvud idag också. Jag tänkte göra det blått, men färgen var väldigt jobbig, så det fick bli svart istället.

Bye~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Den röda till höger var en av dom som jag sparade bilden på när mamma och jag satt och kollade =)

2009-03-31 @ 20:01:25
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

Ååhåå den där mörkröda/purpurröda var sjukt najs. en sån vill jag ha, fast i mörklila

2009-04-01 @ 19:02:15

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0