ROMEOxROMEO layout; Finally!

Och tillslut så är den här; Romeo layouten! Denna bild har jag copyright på eftersom att jag har gjort den helt och håller själv. Möjligtvis att vissa delar av den där handen skulle kunna copyrightas på min syster Matilda eftersom hon fick modella (det är svårt att rita av sig egen högerhand när man är högerhänt).

Det är förresten den här bilden (inte färgerna, bara bilden) som jag ska ha på omslaget till Romeo om den någonsin trycks till bok x3 Jag tror det ska vara svart-vit då. Fast jag skulle vilja ha ett fotografi, men det är svårt att hitta pojkar som bara ställer upp sådär att posa halvnäck och smeka varandra medans jag fotar. Men om det problemet hade varit eliminerat, då hade ni sett nakna pojkar på min layout nu istället!


I vilket fall som helst så är den här. Kommentera. Kommentarer är kul.


Ps. Våran scanner funkar igen, skoj eller hur? :D


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0