Sammanfattning av min helg

Träningsvärk, Popcorn, Cheez Crunchers, Coca-Cola, Melodifestivalen, EMD, Mattepluggande.

Sen måste jag få säga att när jag lyssnade på en EMD låt för någon timme sedan började jag tänka på hur söt Mattias låter (jag vet ju redan att han ser söt ut, så det är ingen fara) vilket ledde till tankar om hur söta Erik och Mattias (i Romeo) är, vilket ledde mig till att tänka på att jag vill skriva det där jäkla kapitlet om Emil och Sebastian vilket fick mig att tänka på att jag måste skriva klart kapitel sjutton snart. Vilket i sin tur har fått mig att skriva det här.
Jag skall banne mig vara klar med kapitel sjutton innan nästa vecka är slut! Faktiskt!

Btw, det var någon man från utanför Kumla som hade ringt mig. Jag har ingen aning om vem det är eller vad han ville, men det var creepy. Det fick mig att oroa mig över att det kanske var någon från sensus som ringde (innan jag kollade upp nummret) och ville säga att jag hade kommit 1:a, 2:a eller 3:a i deras novelltävling. Vilket i sig skulle resultera i att jag måste tacka Edward för inspiration, eftersom att jag dumt nog lovade att göra det om jag fick pris för den novellen >_>

Nåväl, godnatt mina kära läsare! (Thiz is tha sjuhundrade inlägget btw)

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: David

Sviker man någon fast man lovat börja jujutsu med dem förtjänar man en helg på vatten och bröd!

2009-03-15 @ 22:53:19

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0