Drömpojkar och hemliga agenter

Jag hade en så sjuk skum dröm i natt. Faktiskt. Kanske till och med sjukare än vanligt. Som den där drömmen jag hade om att Mike's kompisar försökte misshandla mig när jag skulle hinna till bussen.

Ja, okej, jag ska berätta om den xP

Jag var av någon anledning på något fint ställe i Norra Hamn i en danslokal (dock inte de som faktiskt finns där) och skulle vara på dansskola. Lite skumt var det att jag och Wilma kunde vara i samma klass, men jag brydde mig inte så mycket om det. Förrens jag insåg att jag var den enda över tio där och fick dansa med någon för stor liten pojke. Fast vi hoppade mest runt omkring som på en uppvärmning innan idrott.
Sen så kom Linda och hälsade på mig med sin manager och Paj och vi pratade lite grann och jag frågade henne om hon inte kunde gå och ta autografer av EMD som hade varit där och spelat för oss (fast den delen av drömmen fick jag inte uppleva >_<), men det vågade hon inte. Så jag bestämde mig för att jag minsann skulle våga göra det! GO GO ME!

Jag gick då till ett rum - som såg lite grann ut som ett dagisrum - där Erik och Mattias låg och myste i en säng och så frågade jag om en autograf och höll darrande fram min kallender(!) av alla saker och en penna. Men då blev Mattias jättearg på mig och tyckte att jag verkligen störde dem mitt när de höll på vila och allting eftersom de var jättetrötta efter deras konsert så han tyckte inte att jag förtjänade någon autograf. Erik låg mest bredvid och tyckte att Mattias var lite fånig som blev så arg på mig, men han gav inte heller någon autograf.
Så jag gick till Linda och var lite småledsen när deras manager kom och sa, några minuter senare bara, att de hade ändrat sig och att jag skulle få en autograf om jag följde med nu. "Nu? Ska jag komma nu?" frågade jag dumt och han sa att det skulle jag, om jag ville ha min autograf.

Kvar låg Erik och Mattias i sängen och myste fortfarande med varandra och Mattias var fortfarande sur på mig, men han började ändå skriva en massa saker på ett papper och sa att jag fick själv fylla i vad det skulle stå i tomrummen. Ungefär stod det "Till (blank), tack för att du stödjer oss (bla bla bla) från Mattias och Erik." Jag fick med andra ord inte Dannys autograf, för han var minsann inte där.

Sen började Erik skratta och berätta en anekdot och fick Mattias på mycket bättre humör och så bestämde de sig för att jag misann skulle få följa med dem när de skulle ut och åka skoter på en älv (och alla vet att alla norrlänningar älskar att åka skoter, utom Linda då) och det tyckte jag skulle bli VÄLDANS roligt. Och Linda blev dissad, tyvärr x3
Så vi åkte ut på älven, vilken det nu var, och började köra runt med skotern, men så tappade Erik någonting och jag klev av för att springa efter den och de for iväg på sin skoter, bara några meter bort in i skogen, men så tappade jag bort dem och det var jättehemskt. Så träffade jag deras manager som satt med värsta elit-teamet och höll på med en massa radars och datorer och sa att de hade blivit kidnappade och att jag och Danny var tvunga att hitta dem. Danny hade dock åkt i förväg, så de trodde att Danny också var kidnappad nu, så jag var tvungen att rädda dem ensam.
Jag fick en jättecool röd skoter med tak och radar och allting och körde iväg. Sen hittade jag dem på en fabrik där de blev tvingade att gå på ett rullande band som gick in i en stenugn som höll på grädda tjocka plättar och hela tiden så kom det ut en skiva som skulle knuffa dem bakåt så att de föll in i ugnen. Sen sa jag åt dem att hoppa ner så att vi kunde slåss mot ondingarna.

Vilket vi gjorde och vann och sen åkte vi tillbaka till dagiset/danskolan och Mattias och Erik myste, Danny försvann igen och Mattias var inte längre arg på mig.

The end.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Jonna

HAHHAH Jag dör xD

2009-03-17 @ 09:14:43

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0