Mitt sportlov; Som var så intressant och händelsefullt

Mitt lov har varit väldigt inspirerande, jag lovar.

Måndag var jag till Boden och badade med pojkarna (David, Simon, Martin och Emilio, aka Gnomen) samt fick min en testosteron-förgiftning. Att umgås med fyra killar (och inga tjejer om någon undrade) en hel dag kan göra saker med ens huvud. Satt och försökte få gnomen att trycka i sig en 2x150 burgare, men det gick minsann inte. David klarade av sin och vann två stora drickor till deras lan. Som jag fick se hur de förberedde med alla sladd-kopplingar och maten som skulle in i kylskåp och blommor som skulle bäras bort. Sedan såg vi minsann ockå Barnhemmet men pappa kom och hämtade mig innan jag hann se slutet.

Tisdag-fredag; Jag sitter och är allmänt lov-inställd som vanligt. Fredag städar jag lite och pluggar (FAKTISKT) fysik också.

Lördag är det lan. Visserligen så var det på kvällen och jag glömde äta mat innan jag kom till Persön, kring sex på kvällen, så jag var hungrig, men så finns det en fin grill där x3 Efter det så började rollspelet som gick väldigt bra och episkt. Till folk tröttnade och vi försökte korta ner eftersom vi hållt på till... fem på morgonen. Så vi var väl klara någon timme senare och kring halvåtta så kunde jag somna trots att jag bråkade med Simon om min filt. Sen vaknade vi och Elin åkte hem och någon timme senare när vi orkade stiga upp så städade vi undan resten.

The end.

Nu ska jag pressa detaljer ur Erika om hennes hemkomst om några veckor och sen måste jag skriva på mitt filmmanus. Faktiskt.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0