Var försvann våren? Och missade jag sommar och höst?

Helvetes jävla snö?

Har jag bara sovit den senaste tiden och tänkt att det har varit på väg att bli vår? Gick inte jag och Sofia på väg till hennes buss och tänkte att "Oj, man kan ju minsann känna luften av asfalt, lera och slask, nu är det vår på riktigt!" Tydligen inte. Eller så var det någon som bestämde sig för att jävlas lite grann, för här snöar det minsann. Sådana där fina lätta dun som bara faller ner jättelångtsamt och vackert. Om man inte råkar vänta riktigt mycket tills det är varm och man kan springa runt i shorts.

Och nu ska jag sitta och plugga matte. Och hoppas att snön försvinner till imorgon, för jag vill gå på torr asfalt. Jag slipper bli blöt och mina fötter då.

Vi höres senare.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Nämen, här snöar det ingenting.

2009-03-18 @ 19:32:59
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0