Well everybody hurts, sometimes, everybody cries

Folk är idioter.

Hur kan man bara smsa till någon att man gör slut? Då bryr man sig verkligen inte. Då förtjänar man inte att... jag vet fan inte. Men man smsar inte till någon att man vill göra slut med dem. Verkligen inte. Det är som att det inte var nog att man skulle göra slut, utan man måste verkligen göra klart för den andra att man inte vill någonsin se den personen igen. För annars finns det ingen anledning att skriva någonting sådant i ett textmeddelande. Verkligen inte. Kan man inte säga det till någon ansikte emot ansikte, då är det för att man inte någonsin vill träffa dem igen.

Fan. Folk är idioter.

Jag är glad att jag aldrig har förlorat någon, för jag skulle aldrig märka att det var på väg. Verkligen inte.

Jävla idioter. Människor suger.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Erika

Alltså... att göra slut eller erkänna att man är kär i någon via sms/msn är detsamma som att spotta i den andres ansikte. Det visar bara att man inte har the guts att säga det straight out; att man egentligen inte bryr sig och att man hellre gömmer sig bakom en skärm än tar tag i det i verkligheten.

irriterad suck

2009-03-20 @ 09:20:40
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0