Why Don't You Have A Boyfriend?

Hm... Jag vet inte riktigt om jag ska lita på det där testet. Första gången jag gjorde det (jag var tvungen att göra det två gånger, för jag blev inte nöjd första gången) så blev jag "You're Bold!". Är jag verkligen så bold att jag skrämmer bort killar? Gissar att jag inte är det. Däremot kan jag vara alldelens för skum så jag skrämmer bort killar.

Andra gången blev jag Bashful och därmed så struntar jag i vad den säger att jag är eftersom jag inte kan vara både Bold och Bashful. Det passar inte riktigt ihop.

Men däremot så gillade jag frågan "Vad skulle du göra om du hade planerat med att umgås med tjejerna på fredag kväll och så ringer din crush och vill bjuda dig på bio?" Visst inte är jag en ond människa för att jag tog alternativet "Jag svarar jag, man vet aldrig om han kanske aldrig ringer igen om jag säger nej"? Jag menar; Jag skulle självklart ringa och säga til mina kompisar och försöka övertala dem att flytta till lördag istället, så de får höra vad som hände under bion x3

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Men det känns som ganska typiskt du ändå Amanda, både bold och bashful :P

2009-03-17 @ 19:50:29
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Fangirlsquel av: Jonna

Jag tog också det svaret, om han skulle bjuda ut mig på bio skulle jag inte ens komma ihåg vilka ni var xD (ta inte illa upp)

2009-03-17 @ 20:08:41
Fangirlsquel av: Erika

Well... jag tror inte att du inte har en pojkvän pågrund av någon specifik anledning; jag tror bara att du letar så intensivt att du liksom missar honom .__. Om du, eh, förstår vad jag menar.

2009-03-20 @ 09:22:08
URL: http://mizuumi.bloggspace.se
Fangirlsquel av: Sofia

Men hörrni! Jag sa självklart att jag inte kunde dumpa er utan frågade om vi kunde ta det nästa dag istället. Han får väl respektera att man har planer?

Hmpf.

2009-03-21 @ 00:10:07
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0