Your scream is burning through my veins

"And out tasteless fights that build out nights are starting to cave in, you're under my skin."

Jag kände att idag var en bra dag. En väldigt bra dag faktiskt. Visst, vi hade fysikprov och jag vet inte om det gick underbart bra eller om det gick åt helvete, men det har varit bra. Vi disskuterade in minsta lilla detalj av provet i efterhand, precis som jag vill ha det. Efteråt så hade vi inga egentliga lektioner förrens efter elva, så vi fick springa runt och flumma i skolan.

Det var nästan, nästan säger jag skamset, som jag bankade på fönstret till datasalen och räckte ut tungan åt Edward och hans polare. The Scaredycat got the best of me.

Till och med att vi hade jobbig cirkelträning på idrotten gör inget, för boxningen var kul och det är ju trots allt träning. Bra träning. Och att jag sedan kliver av bussen och är så pissnödig att jag hade satt mig och pissa i en buske om jag inte hade fått tag på en toalett inom tvåhundra meter gjorde inte heller något.

Här hemma väntade en katalog från ScFi-Bok och dessutom nya nummret av Illustrerad Vetenskap. Och Criminal Minds, The Big Bang Theory OCH The Mentalist går på tvn.

Men av någon anledning så knäpper det till i huvudet när pappa frågar hur det gick på provet. Jag blir dryg och arg. När mamma frågar om hon får se Glamour säger jag motvilligt ja och det knäpper återigen i huvudet när hon trodde jag sa nej. Jag snapade när mamma blev arg över att jag tog en kroppkaka istället för palt fast jag sagt att jag skulle äta palt. Och nu sitter jag här och är inte så himla glad i alla fall. Jag ska väl ta min tidning och läsa den. Och skriva ett kärleksbrev till Erika.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0