.802 Solbrännan 2009

Gårdagen blev en bloggfri-dag på grund av picknick, solbränna (en röd alltså) och en oplanerad övernattning. Och det var väldigt roligt och nu har jag jättefluffit hår (uppsatt i en hästsvans visserligen, men jag känner mig smått som Kain <3).

Nu ska jag väl mer eller mindre bara sitta och försöka skriva klart svenskan, börja på engelskan och äta middag innan 19.50 eller när det nu var min buss till Persön gick. Där ska jag tvinga David låta mig spela Guitar Hero och rollspela. Fktskt.

Jag lovar att lägga upp bilder och skriva lite mer ingående om gårdagen när morgondagen kommer. Om jag hinner, annars får vi ta det på måndag.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0