.803 Randomness

Här sitter jag i Hoff Holmgrens residens i Erikas gamla sovrum och lyssnar på DBSK/TVQXs Mirotic och tycker att den är väldigt awesome. Vi har haft en intensiv natt av rollspelande och min karaktär är typ ful i huvudet, men jag älskar hur hon ser ut och hon har potential att vara en grym karaktär. Vilket är sad, because I will never use her again. Like ever again.

Sedan har jag spenderat hela helgen med att försöka att inte tänka på en viss Edward, mer det har inte gått lätt. Hela fredagen så hade jag den här tankegången: "Edward, Edward, Edward, Edward, Edward, Edward, Edward, nu-ska-vi-gå-och-göra-någonting-random-undrar-vad-Edward-sysslar-med, Edward, Edward, Edward, kamera, manga, bögar, Edward, etc." And it is quite annoying, även om jag har en crushing crush på honom. Usch, jag gillar inte att tänka på det.

Anyway. Jag ska se om det går att skriva på engelska bokrapporten eller inte. Förmodligen kommer det inte att funka särskilt bra. Vilket inte är så bra. Nåväl, ni ska få fortsätta med erat nu, istället för att störas av mitt bloggande. Bye~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0