.805 Dancing pairs

Jag är som himla suger på att börja med dans igen. Eller om man kan säga igen eftersom det var estetisk verksamhet på skolan. Men jag vill dansa i alla fall. Street och Contemporary faktiskt. Men eftersom det är lite väl sent att börja på vårterminens kurser så kommer jag få vänta till hösten. Och jag tänkte faktiskt läsa båda kurserna samtidigt, om jag får plats på båda. De var ju trots allt på måndagar och torsdagar och det är ju inte som att det är JÄTTEjobbigt att gå till norra hamn från skolan. Får väl bara hoppas på att tiderna är bra, så att jag antingen slutar väldigt sent i skolan (med få lektioner förhoppningsvis) eller att jag slutar så tidigt att jag hinner hem och äta eller något.

Ja, ni förstår nog...


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0