.807 English; Literary Analysis - Reaper Man by Terry Pratchett

JAG ÄR KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! Äntligen har jag ingen engelska bok att läsa (även om den är helt awesome bäst) och ingen svenska bok. Skönt :D

Synd bara att jag måste städa mitt rum. Och räkna en massa matte och fysik. Samt att det är Nationella i Engelska. Och x-antal saker som jag har glömt bort eller inte orkat skriva in. Härligt värre.

Är det bara jag förresten som inte riktigt ser fram emot GMO-saken på biologin på kemi-timmen imorgon? Jag känner mig helt enkelt inte pepp på det.

Nä, nu ska jag sitta och vara glad åt att jag inte har några bokrapporterna i alla fall. Så nu ska jag väl ta och gå och sova, eftersom jag faktiskt inte har sovit sen... igår kring tio.

Godnatt (alternativt)!

Ps. Jag kanske borde äta någonting först eftersom jag bara ätit tre kakor idag.

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Ami

Oh : 3 Reaper Man, jag läste den nyss på engelska också x3 asbra, sov gott!

2009-05-03 @ 20:37:33
Fangirlsquel av: David

Jag tycker GMO ska bli jävligt kul :/

2009-05-04 @ 16:09:14
URL: http://www.FANVADBÖGDUÄR.com

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0