.808

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, för det har inte hänt så himla mycket idag egentligen.

Jag gick till biblioteket idag vid lunchtid eftersom ingen var i skolan som jag ville äta med, i handen höll jag en varm choklad och såklart så kommer Edward gåendes emot mig precis som jag spiller och dräller ner halva byxan och handen så jag struttar runt och ser ut som om jag... tja, precis fått en svinvarmdryck över halva mig.

Sen så blir det lunch och skola och jag kan svära på att jag har antibiotikaressistensta E-kolibakterier över hela mig och sen är det bild och jag gör klart precis allting. Och nu ligger det uppe på sjuan på skolan i mitt skåp för jag orkade inte ha med dem när jag skulle springa runt och ränna i Persön för att hämta mitt block.

Sen så åt jag hamburgare och bråkades lite med Simon. It takes a good friend to have a good fight. Inte för att det var en "good fight" x3

Bye~

Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofia

Amanda vad räknar du som lunchtid egentligen? Jag slutade 11.10, brukar du äta lunch innan det i vanliga fall? ;P

2009-05-05 @ 22:39:35
URL: http://nightsgrow.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0