.812 Inte en så skum dag

Idag har varit faktiskt alldelens skum. Nej, det har den inte alls det och dessutom så skriver jag alltid så nuförtiden. Den har bara inte varit normal.

Vi hade sovmorgon på grund av att en massa ettor hade engelska nationella så vi började inte förrens 11.10, men jag åkte ändå till skolan med nio-bussen för annars skulle jag inte äta någon lunch. Så sen så satt jag uppe på sjuan och undrade när alla andra skulle komma och var Jonna var för hon borde ju redan vara där, men det var hon inte (fast hon var det, men hon satt i ett grupprum) och hade en idrotts-etta - Edwards - som satt och stod och levde om genom att bland annat smälla i skåpen. Och jag blev jättearg.

Sen gick jag och Jonna på lunch och hon höll på tappa ansiktet när hon såg Hugos keps som är grön och inte alls passar honom.

Sen hade vi vanliga lektioner (matte) och sedan HLR examination, eller vad man nu ska kalla det, på idrotten och jag tror ändå att det gick ganska bra faktiskt. Sen sprang vi på stan och åt glass - som vanligt numera - och sen så åkte Sofia hem och vi stötte på Edward som skulle på H&M och jag blev knäpp (fråga bara Jonna).

Sen åkte jag hem och höll på att åka förbi min hållplats, trots att det är en busstation. Men jag var ju så trött! ;_;

Nåväl, jag ska nog försöka skriva på Romeo lite grann faktiskt. Och kanske räkna lite matte. Sen blir det Criminal Minds faktiskt, det har jag inte sett på ett tag och det är tragiskt.

Bai~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0