.815 Försovning

Jag försov mig idag. Eller egentligen inte. Men jag missade bussen, vilket inte är så hemskt chockerande kanske. Men jag blev lite små irriterad faktiskt, för jag vill sitta i skolan och vänta tjugo minuter till innan Jonna och Sofia är klar med kemi-lektionen så att vi kan gå och äta lunch, men det kan jag inte för att bussen bestämde sig för att den minsann skulle åka tidigare än vanligt och sen har vi den där jävla extra bussen som inte besvärade sig med att svänga in på busstationen utan abra köra rakt fram i rondellen.
Fy satan, jag blir arg bara jag tänker på det. Och nu så kommer jag bli himla sen till min lektion också. Fy på dem.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0