.819 Matematik.

Idag har jag... Inte gjort ett nyttigt skit. Typ. Jag har räknat alldelens för lite för att jag ska få det betyg som jag vill ha på MaNP på torsdag. Plus att jag mer eller mindre inte har gjort någonting annat än det heller. Utom att ligga/sitta och kolla på tvn och tänka "Jag måste plugga matte, jag måste plugga matte, jag VILL INTE plugga matte, jag måste plugga matte." Jag vet, underbart underhållande, eller hur?

Jag kan meddela att E.M.D. fortfarnade inte har gått ur systemet. Jag kommer nog spendera den första halvtimmen-timmen av i natt med att tänka på pojkarna och drömma lite grann.

Imorgon ska jag dock försöka plugga ganska rejält. Jag ska höra med mamma och pappa vad de tycker om att jag tar hem en riktigt sen buss imorgon så att jag kan sitta och plugga på Kulturens Hus. Jag blir alldelens för lätt uppehållen av annat här hemma märker jag och det är ju trots allt Nationella vi snackar om.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0