.821 MaD NP

För en sisådär en kvart sedan så var jag nöjd med min prestation på Nationella MatteD Provet vi hade idag, så jag lämnade in det. Och fick inte ta med mitt klotterpapper ut ur klassrummet, konstigt nog. Som att det skulle stå något viktigt där ändå. Det är ju ett under att jag använde den till att skriva och inte rita på, som jag normalt sett brukar göra.

Nåväl, nu är det avklarat och en mindre sak på Att-göra-listan innan skolan är slut. Kvar är nu bara avslutnings-arbetet till gestaltningen, fysik-prov, inlämningsuppgift samt alternativt prov i programmering, svenska redovisning, redovisningsuppgift i matten, alternativt biologiprov och en omskrivning av min engelska bokrapport. Inte så mycket, right? Några saker ska bli avklarade till nästa vecka, så då är det lugnt.

Hoppas nu bara att det gick lika bra som det kändes att det gick på provet, annars kanske jag spnderar lite för mycket tid på att tänka vilken av metoderna på sjalvmord.se är minstsmärtsam och även bäst. Eller inte.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0