.827 Hurtig

Idag har jag minsann varit riktigt hurtig av mig. Jag vaknade redan 05.24 och jag somnade faktiskt inte om(inte för att jag inte försökte >3>)! Jag har bland annat hunnit göra mig helt i ordning - vilket inkluderar att duscha, sminka sig, välja kläder och klä på mig - koka egen blåbärskräm (det har jag förövrigt gjort hela helgen x3) och kolla på Illusionisten med Edward Norton. En mycket trevligt morgon har det faktiskt varit.

Men nu ska jag snart ta och cykla till bussen om några minuter, så att jag inte missar den som förra veckan! Svenska redovisningen är idag och jag hoppas att det går bra! >w<

Vi höres~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0