.829 Boys boys boys

Nu ska ni få läsa precis vad Sofia fick läsa eftersom jag inte orkar skriva om allting jag och Linda hittade på idag.

Först köpte vi lite bullar och satt ute vid kullen på skolan när vi hade slutat och där såg vi en snygg skejtar-pojke. När vi sen gick till stan så kunde hon knappt sluta säga "Gå och säg att han är snygg!" förrens vi tappade bort honom x3 Sen...! Så gick vi till Kulturens hus och tänkte kolla om det fanns några snygga killar att spana på - Vilket det fanns :D När vi gick upp för trappan så såg vi ingen annan än PB-killen sitta och chilla med en dricka och sina kompisar i trappan x3 Sen när vi satt på balkong/altanen där uppe så upptäckte vi efter typ en halvtimme att Edward satt vid ett av borden längst bort >3>

Sen kommenterade Sofia med ett: "Haha! Sa du något till honom då? Du borde ju ha rusat fram och serenerat honom med det där du skrev på bloggen (länk)" på vilket jag svarade att "JAG TÄNKER INTE SERENERA EDWARD". Så tyvärr.

Det var nog allt. Goodbye~


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0