.830

Jag hade en jätteful dröm i natt.

Det hela började med att vi var på sexan och satt slash låg och kollade på Asymmetriska pojken när han spelade basket (i korridoren), men sen så började hans lektion och precis innan han gick så sa jag "Han är så himla söt" och då kom han och sa "visst är jag?" på ungefär samma sätt som Mattias sa "visst var jag?" till Sofia när hon pratade om skruvdragaren. Sen stod deras lärare halvvägs ute och ropade ut en massa namn och helt plötsligt så ropar hon ut mitt namn och jag visste att jag skulle jobba med den som fick mitt namn så jag hoppades ju såklart att det skulle vara Asymmetriska pojken som fick mitt namn. Men sen visade det sig att det var någon annan kille som jag tror går frilufts.

Sen visade det sig att vi skulle göra intervjuer, eller att han skulle intervjua mig om mitt liv (och det måste seriöst vara värsta stalkeruppgiften någonsin). Så han presenterar sig som en Erik (fast jag är ganska säker på att han inte heter så, men eftersom han sa det så...) och jag presenterar mig som Amanda, men han påpekar att han hade en lapp där det stod det (vilket för övrigt var det enda som han fick så jag undrar hur han visste vem jag var, men det var ju en dröm då x3).

Sen så sprang vi omkring i skolan oändliga trappor (jag skojar inte, de var oändliga i drömmen) och jag lyckades få honom irriterad på mig ett par gånger, men allting löste sig när jag sa förlåt varannan minut. Sedan ut på skolgården - som var täckt av snö - och sen så var vi hem till honom och hans mamma tyckte tydligen att jag skulle bli en alldelens utmärkt svärdotter och att han säkert gillade mig. Vilket jag fick bevis på när vi låg på marken där Bögen och Diva höll varandra i handen (de var inte där i drömmen) och han pussade mig på kinden hela tiden och sa att jag gillade mig. Helt plötsigt så säger jag "daisuki" (som är japanska för "jag gillar dig" eller "jag älskar dig") och sen så vaknade jag precis då jag skulle fråga honom varför han inte undrade vad det betydde genom att högt säga "varför undrar du inte...".

Härligt med knäppa drömmar, ne?


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0