.831 In love in love

Idag så var inte Linda med mig när det var fint väder ute för att kolla på pojkar, så jag fick ta och sno med mig Jonna istället. Jag blev jättekär i PB-killen (typ) och i vilket fall som helst så tjatade jag om honom och Jonna tjatade om Lindas pappa och en massa andra pojkar när vi var på stan och vi visste att han satt på ett hamburgerställe som inte ska nämnas vid namn för man vet aldrig vilka som läser ens blogg ^.-

Sen när jag kom hem (efter att ha spelat lite Guitar Hero hos David) så spenderade jag inte det minsta (okej, lite faktiskt) av min tid till att plugga. Istället så gjorde jag en liten sleeve på min arm. Den blev ganska fin, fast å andra sidan så upptäckte jag också att man inte ska rita på sig själv med tusch, för den har smetat ut ganska mycket.

Jag har också tänkt väldigt mycket på PB-killen hemma.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Elin

2009-05-26 @ 11:45:15
Fangirlsquel av: Anonym

Nice dude, har du en ny love? Saknar dig, vi snackar aldrig... Ring mig! (Haha, du måste ^^)

2009-05-26 @ 11:46:32
Fangirlsquel av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-26 @ 11:51:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0