.832 Youngblood

Nej, jag är inte död får jag väl börja med, eftersom jag börjat bli lika duktig som Erika på att uppdatera min blogg (pikpikpikpik). Jag har en god ursäkt!

Min syster har fyllt år (igår), jag har målat (MYCKET!) och pluggat (lite...). Angående måleriet; Jag ska ställa ut på Konst I Det Gröna nu i sommar hade jag tänkt - och därmed har jag bokat alla mina vänner att komma och kolla in mina målningar/teckningar den 1-2 augusti. Så det så.

Bilderna får ni faktiskt vänta med att se dock. Jag ska försöka uppdatera min blogg lite oftare däremot.

Och bara för att jag råkade se på nyheterna när jag loggade in på msn att E.M.D.s nya singel är Youngblood och den låten får mig att tänka på vampyrer (de riktiga, inte Twilight-vampyrer) så tänkte jag lägga upp videon här och meddela alla att jag inte äger den (alla är ju tydligen så noga med copyright och sånt nu förtiden). Dessutom ska jag tillägga att jag fortfarande inte kan sluta tänka på "hej snygging".


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0