.835 University-dude is back forever! Sort of...

Idag så har jag inte sett Edward (ibland är jag glad över det och ibland är jag inte), PB-killen, Bögen eller Mike eller någon! Eller ja... okej, jag har sett Mike ganska väldigt mycket idag x3 But the point is; Jag har faktiskt fått se University-dude idag :'D Senast var typ i februari.
Han var lika söt som vanligt, med alldelens glansiga och rosa - nästan som att han hade läppglans. Han pratade lite med en av sina kompisar och nämnde något om att "det var länge sedan" och jag råkade tänka "ja, det var det!". Tur att jag inte svarade i alla fall.

Så nu blev jag ju lite kär i honom igen. Fast om det ska bli regelbundna möten så lär jag inte se honom förrens... augusti eller något.

Nä, nu ska jag ta och skriva på min novell lite grann. Skönt att bara få skriva en novell för att skriva för skojskull och inte för att den måste göras. Den blir nog awesome i alla fall x3 Nej, det är ju en kärlekshistoria och den slutar ju lyckligt, så den blir nog inte så himla awesome ändå, men vi får se. Jag ska utmana mig själv och se om jag hinner få klart den till imorgon. See yaa~

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0