.836

Idag har jag minsann inte sett någon av mina söta pojkar. Eller tja, inte MINA söta pojkar kanske, men typ. Jaja, de är söta och de är pojkar i alla fall. Poängen var att jag inte har sett något eyecandy idag. Fast jag har ju sett bögen, som har klippt sig.

Däremot så har jag fått veta att jag fick MVG i Litterär Gestaltning. Vilket är kul. Och läraren älskade min novell och min skrivstil vilket är mycket positivt. Och på måndag så får jag veta om min novell som jag skickade in till novelltävlingen. Att vänta i fyra månader är lite jobbigt faktiskt. Däremot måste jag erkänna att jag inte tror jag lyckades så bra, för det var inte bland det bästa jag skrivit.

Mor fick sitt jobb i Övertorneå vilket mest troligt innebär en flytt för mig innan slutet av året. Which is very scary, but exciting. Nu ska jag gå och göra annat som har ungefär samma viktighetsgrad som att blogga. Eller sova, som ligger väldigt högt på prioritetslistan.

Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0