.837 Fangirl Outburst; Spoiler Alert

Om du är ett Naruto-fan och icket läst kapitel 449 så borde ni VERKLIGEN sluta läsa vid denna punkt.

I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it, I knew it!

Han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever, han lever!

KAKASHI-SAMA!

Fangirls all over the world is overwhelmed by joy.

Jag släppte aldrig hoppet, jag trodde alltid att han aldrig skulle lämna min sida och därför gjorde han inte det heller TwTb Visserligen så sa de tillslut att han faktiskt dog (för hans pappa sa att han aldrig trodde att de båda skulle dö så unga) men sedan så blev Pain en nice guy och sammanstrålade (typ) och gav alla döda (typ) liv igen.

KAKASHI-SAMA!

En fanfiction förtjänar att skrivas. Och jag behöver inte hitta på ett eget slut! OwO


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0