.838 Christian Bale och godnatt

Mamma slog inte av tvn som hon till och med frågade om hon skulle slå av. Internet sladden hoppar ur hela tiden och därmed så försvinner anslutningen då och då.

Christian Bale är skitsnygg och jag kunde inte alls komma på hur han kunde vara med i Mio min Mio eftersom det är en svensk film där alla pratar svenska, men sen kom jag på att den är dubbad när det är den svenska versionen. I vilket fall som helst är han snygg och PiereRobert reklamen den fulaste någonsin. Ingen springer ut utan byxor och knuffar på en bil helt random.

Godnatt.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Den RIKTIGA David

Grror, den där Bale ser ju ut att vara en riktig man... och alla vet ju att en riktig man bara kan attraheras av Andra riktiga män, hehehe...



Know that we ska rollspela helgen efter den här helgen, btw?



PS. Jag brukar alltid springa runt naken och knuffa på bilar... det är intressant.

2009-06-03 @ 14:19:28

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0