All Hallows Eve (ja, jag vet väl inte vad det heter!)

Igår var det Halloween-fest hos Linda. Där fanns det en läskig clown, en nörd, en zombie-brud, en dykare, en pirat, ett trafikoffer och en manwhore. Ibland så fanns Jokern där också. Kan ni gissa vem jag var?

Det spelades SingStar och Hon Slukades Av Vargen. Sen var det lite Mario-dansmatta också, som var bland det skummaste jag varit med om xD Av någon anledning så hade jag huvudvärk mer eller mindre hela kvällen, men det märkte jag inte av så mycket.

Av den kvällen lärde jag mig två mycket viktiga saker som jag kan ha stor nytta av i framtiden:

     1. Fejk-blod av sirap och karamellfärg (det finns alternativt fler ingredienser, men inte vad jag kommer ihåg) är kladdigt och skall inte has i hår eller på kläder, det är jobbigt att få bort.

     2. Fejk-blod vill man inte ha i hår eller på kläder. Inte heller i ögonen, eftersom det svider SOM FAN. Kan alternativt orsaka blindhet, det har vi inte provat.

All in all var det hilarious. Men nästa år satsar jag på riktigt fejk-blod. Eller en outfit som inte kräver något blod.


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Erika

;_; Jag är lite avundsjuk, fick som inte riktigt fira Halloween.

2009-11-03 @ 11:04:19
URL: http://mizuumi.bloggspace.se

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0