Arton? Redan? Nej, du skojar...!

GAAAAAAAAAAAAH! Jag insåg just att jag fyller 18 år om ynka tjugotvå dagar! Jag trodde typ att det var... Fler veckor än tre! Oh my Gosh. Visserligen visste jag att det är december nästa månad, men jag tänkte ändå att det var i en VÄLDIGT avlägsen framtid.

Gud...

Jag... eh... vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag håller på att bli vuxen. Det kommer med stora jävla steg. Kan jag inte få vara barn bara li~ite längre än alla andra?

Nej? Okej. Fine. Hej då.



Ps. Mina IRC-kuponger (internationella svarskuponger) har kommit nu. Till Övertorneå alltså. Fult att de ligger hemma utan att jag ens betalat för dem. Att danskarna bara skickar sakerna sådär tillsammans med en faktur och tänker att man betalar säkert ändå. Hm.


Bomba min dumpning

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0