Förälskad?

Jag förstår inte riktigt vad som är grejen med det hela. Att jag inte kan sluta tänka på 10 mars nästa år och dess händelser.

...

Okej, jag kanske förstår ändå, men det är nästan lite halvirriterande. Det är nästan som att jag springer runt och är förälskad i just det tillfället. Vad ska det vara bra för? Det har aldrig tidigare slutat gott när jag varit förälskad i någonting, ne?

Nåväl, nu tänkte jag ta och skriva ett brev. Faktiskt. Och sen sova.
Godnatt.

________________________________________________________

UPDATE:

Det var värst vad det var ett fasligt tjat om det här med 2012 och jordens undergång. Okej, det är slutet på Mayakalendern, okej det är enda gången på 26000 år som solen är i mitten av vårat solsystem, men ändå? Det  funkar inte riktigt att springa runt och vara rädd hela tiden? Även om jorden går under 2012 så kan du vara död imorgon.
Själv så bryr jag mig nog inte riktigt för att jag kommer hinna ha allting gjort tills dess som jag vill ha gjort innan jag dör. Förutsatt att jag inte dör innan dess xD Jag hinner till och med fylla 21 år. Coolt va?


Bomba min dumpning
Fangirlsquel av: Sofie

jag är rädd =(

2009-11-24 @ 06:53:54
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Fangirlsquel av: Frida

jaa. Jag tycker det är lite jobbigt med allt snack om 2012. ;P haha

2009-11-24 @ 12:29:01
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/

Gnäll här:

Fangirl numero:
Är du ett stort fan?

Snigel-postadressen: (Publiceras för fan)

Din sida med skitsnack:

Dumplings:

Trackback
RSS 2.0